مریم پاییزی

دستنوشته های مریم گلی

مریم پاییزی

دستنوشته های مریم گلی

تقدیم به جیگر خودم

اون که به من توزندگی غصه می ده تو هستی

          اون که برای موندنت جون می کنه من هستم

اون که به من قدرت زندگی می ده تو هستی

          اون که برای عشق تو پر می زنه من هستم

تقدیم به جیگر خودمممممممممممممممممممم

امان از دست این آقایون!!!!!!!!!!!!!!!!

۱.چرا آقایون دارای وجدان پاکی هستند؟

به این دلیل که هیچگاه از آن استفاده نمی کنند

۲.چرا همیشه مردها خوشحالند؟

چون آدمهای بی خیال فقط می خندند

۳. شباهت آقایون با  آگهی بازرگانی چیست؟

شما نمی توانید یک کلمه از حرفهای آنهارا باور کنیدوهیچ چیز برای زمانی بیش از۶۰ثانیه دوام نمی آورد

۴ .یک وضعیت غیر قابل کنترل چیست؟

۱۴۴مرد دریک اتاق

۵.برای درست کردن پاپ کرن به چندمرد نیاز داریم؟

۳تا.یک نفرماهیتابه را برروی گاز نگه می داردودونفر دیگرگاز را تکان می دهند تا گرما به تمام سطح ماهیتابه برسد

 

زندگی امروزی

چند راه ساده برای شادکردن خانمها:

۱.زنهادوست ندارند مهمان نا خوانده داشته باشند.بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند

۲.با همسرخود درهرکاری موافق کنید.خواهیددیدکه چقدرزندگی راحت تر می شود.

۳.هرروزازهمسرخودسوال کنیدکه چه کاری می توانید برایش انجام دهید؟

۴.وقتی ازشما خطایی سر می زنداظهارتاسف کنید.وقتی هم که تقصیر از شما نیست بازهم اظهار تاسف کنید.

۵.وقتی اوضاع قمردرعقرب است لبخندرا فراموش نکنید.اگربخندیددنیا هم  با شما می خنددواگر گریه کنید مطمئن باشیددنیا شمارا تنها می گذارد.

۶.از تلاشهای همسرتان تشکر کنیدوببینید این تشکرتاچه حدموثر واقع می شود.

۷.خسیس نباشیدودر ستایش همسر خود دست ودلبازی کنید

۸.بدانید زمانی که همسرتان ازسردرد شکایت می کند چاره اوقرص مسکن نیست بلکه یک لبخند است.

جستجو در مجله طپش

شهره می گویید:

نظر یادتون  نره دوستان

علت های زیادی وجوددارد که دخترها هیچگاه شبیه پسرها نیستند.

آنها(دخترها)زیادفکر می کنند اما خیلی کمترازپسرها می فهمندوهرچه را قلبشان به آنهابگوید همان راانجام می دهند به همین علت است که من می گویم دخترها شبیه پسرها نیستند.عشق درقلبهایشان موج می زند اما انتظار دارند که تو همیشه آغازگر باشی وبعداو شروع کند.او با زنجیری دست وپای تو را خواهد بست وتورا به بند خواهد کشید. می خواهم بگویم که شما ها یک جورهستید وفقط می گویید (ما دوستان خوبی هستیم)اما به هر حال خیلی هم عالی نیستی وهیچ گاه فکر دیگری در موردت به مغزم خطور نکرده است وبعدازمدتی او به تومی گویید که برایش خیلی خاص هستی وبه زودی دیگر چیزی مهم نخواهد بود وتوبه قدر کافی خوب هستی.او با نزدیک تر شدن به تو می خواهد زندگیت را تغییر دهد واین کارش  تمام زندگیت را خراب خواهد کرد.دراین موقع است که تو سقوط می کنی وتازه متوجه می شوی که چرا همیشه همه چیز باخنده وشوخی شروع می شود وبا گریه وناراحتی پایان می یابدوبه همین علت است که می گویم دخترها  به هیچ وجه نمی توانند شبیه پسرها باشند